گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

سال جدید


نوروز رو به همه دوستان تبریک میگم.


سالی که گذشت سال سختی بود .

سالی که داره میاد برای من سال کاره و به شخصه اعتقاد دارم این کاره که شخصیت ادم رو می سازه . معمولا اولین سوالی که پرسیده میشه اینه که ((شما کارتون چیه؟))یک جور هویت بخشی در کار هست .

نمی دونم چرا دیگه نمی تونم جمله های بلند بلند بنویسم شاید این نشانه ای از تغییر باشه

اما می خوام چنتا آرزو بکنم شما بگین آمین .

-آرزو می کنم بارون بیاد .

-آرزو می کنم حسادت بره .

-آرزو می کنم یه قهرمان پیدا بشه .

-آرزو می کنم بتونیم هر چی برای خودمون می خوایم برای دیگران هم بخوایم و بر عکسش .

و آرزوی روشنایی می کنم .


پ.ن:عکس از ایمان نوشته از احسان






تغییر

آقای ابوذر نوروزی نژاد از طرف اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی  به عنوان رئیس جدید انجمن هنرهای تجسمی استان هرمزگان منصوب گردیدند .

_رئیس اسبق این انجمن خانم فرح امینی بودند.

برای این دوست جوان در سمت جدیدشان آرزوی موفقیت داریم 

پ.ن- گویا مدیران فرهنگی استان نیت شان صد ساله است و می خواهند  خون  تازه ای به فرهنگ وهنر این استان تزریق کنند . از مدیران ارشاد برای تزریق خونهای تازه التماس دعا داریم و انجمنهای دیگر همینک منتظر یاری سرخ شما هستند.

((اصلن به زبان ساده و خودمانی تری بگم  :آقایان فقط دوتا دیگه مونده  فقط دوتا "دو قدم مانده به صلح.))

نقد

یک نقد سازنده از شهاب

خبر

گره نغمه از هرمزگان  به سرپرستی غلام رضا رحیمیان در بخش نواحی جشنواره موسیقی فجر حائز رتبه سوم بخش نوآوری این جشنواره شد . اطلاعات بیشتر

خبر

۱-آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا / بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا ؟

وبلاگ انجمن سینمای جوان بندرعباس راه اندازی شد .


۲- نمایش فیلم نام من بشکرد   ساخته خوبیار سالاری در جشنواره تصویرسال .

فیش آی

فیلم فیش آی به کار گردانی محمود شهبازی به جشنواره فیلم کوتاه داکا در بنگلادش راه یافت .