گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

اندر حکایت

جای این وبلاگ واقعا خالی بود .ای کاش می دونستم متعلق به کیه !!((:

بی صبرانه منتظرشم

سریال جدید داوود میرباقری( مختارنامه )  نهم مهرماه از شبکه یک سیما بخش می شود . 


منبع خبر



دیوارها

دیوارها و آنتیگونه خشمگین

ترجمه : فاطمه مدنی سربارانی
فاطمه مدنی اهل جزیره هرمز و ساکن بندرعباس است او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در  ادبیات دراماتیک از دانشکده هنرهای زیبای تهران است .
نوشته : گریسلدا گامبارو
گریسلدا گامبارو (متولد 1928) یکی از نمایشنامه‌نویسان و داستان‌سرایان بنام و قدرتمند جهان است که در آثارش به مسائلی چون آدم‌ربایی، اوضاع ناپدیدشده‌ها، اردوگاه‌ها و جنگ کثیف در دوران دیکتاتوری آرژانتین می‌پردازد.
درواقع این اولین نمایشنامه ترجمه شده توسط یک هرمزگانی است که  به چاپ رسیده و برای نخستین بار است که اثری از گامبارو در ایران ترجمه شده .
این کتاب را می توانید از کتاب فروشی شهر کتاب واژه روبروی شهرنمایش ابتدای بلوار معلم  تهیه کنید.

یک توضیح

در دو پست قبلی: تحت عنوان گزینه ها؛ که بنده ۵ نفر از دوستان سینمایی رو اسم بردم برای تصدی ریاست انجمن  سینمای جوان؛ دو تن از این دوستان با من تماس گرفته و خواستار برداشتن   نامشان از این پست شده اند. بنده ضمن توضیح این مطلب کوتاه اطاعت امر کرده و پست را حذف می کنم .


۱-من منظورم از این پست این بود که رئیس انجمن سینمای جوان قطعا از بین این افراد انتخاب خواهد شد .


۲-در واقع یک جور پیشبینی کردم


۳-اتفاقا پیش بینی من هم درست ازآب در آمد و یکی از این ۵ نفر انتخاب شده و تا چند روز آینده معرفی می شوند . 


۴- البته بنده با مدیریت آقای انصاریان بسیار موافقم و ایشان در حال حاضر تنها کسی هستند که گزینه مناسبی برای تصدی گری این پست می باشند  اما متاسفانه نظر مدیران فرهنگی گویا اینگونه نیست و شخص دیگری انتخاب شده و تا چند روز آینده معرفی می گردند . 


پ.ن مساله سینمای جوان برای بنده دیگر تمام شده تلقی می شود . و هیچگونه جذابیتی نخواهد داشت پیگیری این موضوع برایم . ما امید به بهبودی وضع موجود داشتیم ولی متاسفانه اینگونه نشد .