گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

جشنواره فیلم اردیبهشت

آخرین مهلت ارسال آثار به بخش فیلم هفتمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان 25 فروردین 91 13می باشد .

برای دریافت فرم شرکت در جشنواره به این آدرس مراجعه کنید.

یک بار دیگر

اگر بتوانم یک بار دیگر زندگی کنم
می‌کوشم بیشتر اشتباه کنم
نمی‌کوشم بی‌نقص باشم
راحت‌تر خواهم بود
سرشار‌تر خواهم بود از آن‌چه حالا هستم
در واقع چیز‌های کوچک را، جدی‌تر می‌گیرم
کمتر بهداشتی خواهم زیست
بیشتر ریسک می‌کنم
بیشتر به سفر می‌روم
غروب‌های بیشتری را تماشا می‌کنم
از کوه‌های بیشتری صعود خواهم کرد
در رودخانه‌های بیشتری شنا خواهم کرد
جاهایی را خواهم دید که هرگز در آن‌ها نبوده‌ام
بیشتر بستنی خواهم خورد، کمتر لوبیا
مشکلات واقعی بیشتری خواهم داشت و دشواری‌های تخیلی کمتری
من از کسانی بودم
که در هر دقیقه‌ی عمرشان
زندگی محتاط و حاصلخیزی داشتند
بی‌شک لحظات خوشی بود اما
اگر می‌توانستم برگردم
می‌کوشیدم فقط لحظات خوش داشته باشم
اگر نمی‌دانی که زندگی را چه می‌سازد
این دم را از دست مده!
از کسانی بودم که هرگز به جایی نمی‌روند
بدون دماسنج
بدون بطری آب گرم
بدون چتر و چتر نجات
اگر بتوانم دوباره زندگی کنم، سبک سفر خواهم کرد
اگر بتوانم دوباره زندگی کنم، می‌کوشم پا برهنه کار کنم
از آغاز بهار تا پایان پاییز
بیشتر دوچرخه سواری می‌کنم
طلوع‌های بیشتری را خواهم دید و با بچه‌های بیشتری بازی خواهم کرد
اگر آن‌قدر عمر داشته باشم
اما حالا هشتاد و پنج ساله‌ام
و می‌دانم رو به موتم.


[ خورخه لوئیس بورخس ]


منبع: رای ُبن مستند




بفرما شیرینی

سریال بفرما شیرینی ساخته دوست عزیزم مسعود میرزایی هر روز از ساعت 20/30 و تکرار آن ساعت 13 از شبکه استانی خلیج فارس پخش میشه / سریال شیرنیه ببینید .

بازیگران : شیخ علی علوی - محمد علی قویدل - رضا میرزایی - منیژه آقایی - بهروز عباس دشتی - شمسی عامری و نرگس خواجویی ، ، ، علیرضا ملا مهدی ، عالیه مویدی ، فاطمه مدنی ، عاطفه مسجدی ، مریم حکمت ، پردیس دهقانی ، شاهین شاهی زاده ، محمد طاهری ، ، شهین خسروی و جواد بهرامی و.................

انجمن سینمای آزاد هرمزگان

تشکل فرهنگی ، هنری انجمن سینمای آزاد هرمزگان در تاریخ 1/1/1391  با رو نمایی از وبسایت این تشکل  فعالیت خود را  رسما آغاز کرد . این تشکل به همت سینماگران هرمزگانی تاسیس شده و امید است در راه اعتلای سینمای هرمزگان و رساندن این سینما به جایگاه واقعی اش همچون گذشته گام بردارد. 

بهاری دیگر

روز - خارجی - دشت

تمامی کادر سبز

نوای پرندگان و افکت نسیم روی تصویر شکوفه ها ،

برای رسیدن به سالی با نشاط و پر برکت ،

سه دو یک حرکت ،.... همیشه بر قرار ،

پاینده و ماندگار باشید -

نوروز مبارک .

پ.ن : عکس از ایمان رضائی 

پ.ن : این شعر زیبا اس ام اسی بود از یکی از دوستان جاسکی .