گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

افسوس برای یک لذت بزرگ

این چند خط کوتاه را در جواب  دوست عزیزم شهاب آبروشن می نویسم که متنی را در شبکه  اجتماعی منتشر کرده است .

دوست قدیمی (این  دوست قدیمی جز اصطلاحاتی بوده  که من دیشب استفاده کردم در صحبتهام )شهاب عزیز همانطور که از  شخصیت بنده پیداست ،بشدت از این نوع نامه نگاری ها استقبال می کنم و برام جز لذت های بزرگ به حساب می آید . اما افسوس که امروز صبح دبیران و مدیران جشنواره نهم اردیبهشت بنده رو از هر گونه اظهار نظری منع کرده اند! . وعده نامه نگاری ما انشالله روز بعد از اختتامیه نهمین جشنواره اردیبهشت . و بنده بی صبرانه منتظرم . اما یه کم کملطفی کرده ای دوست قدیمی ،هم مطالب رو کامل نگفتی و هم  اسمی از من نیاورده ای و در لفافه نوشته ای و این من را بر آن داشت تا حداقل دوستان مخاطب رو در جریان بزارم که اون فرد معلوم حال من بوده ام . با سپاس

نظرات 2 + ارسال نظر
عیدت مبارک یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 16:27 http://tiny.tw/3i9H

بهــار ثانیـه ثانیـه مـی آید

و اینــجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد

شهاب یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:36 http://www.leee.ir

سلام احسان،
دوست قدیمی.
هر آنچقدر دوست داری نامه بنویس. تمام حقایق را افشا کن و رسالتی که احساس می کنی بر دوشت با نامه نگاری انجام می شود را انجام بده.
واقعا مجبور شدم به نوشتن این متن که اگر حواشی بوجود آمده اجازه می داد این متن را هم نمی نوشتم.
هیچ علاقه ای به این گفت گو های مکتوب ندارم. و هیچ لذتی از این رفتار نمی بینم،
ایده آلم گفتگوی مستقیم است بی هیچ ترجمه، بی هیچ صدای بلند و بی هیچ خشونت و توهینی.
هر زمان احساس کردی حرف زدنمان نتیجه اش همچون باقی صحبت هایمان با خشونت، با ترجمه های شخصی و قضاوت های یکسویه و دلبخواهی پیش نمی رود خبرم کن تا با هم گپ بزنیم.
با تشکر

سلام مجدد شهاب جان حتمن نامه ای در جواب نامه ات خواهم نوشت . اما من بر عکس تو از این فضا استقبال می کنم . و متاسفم بخاطر قولی که به دبیران جشنواره داده ام و بیشتر ازین نمی توان چیزی بگویم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد