گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

رشته فیلمنامه نویسی

نوشتن پایه همه هنرهاست .

فیلمنامه رکن اصلی سینماست .

فیلمنامه نویسی یکی از شاخه های تخصصی سینماست

فیلمنامه نویسی یکی از شاخه های پر در آمد از نظر اقتصادی در سینماست 

تا همین یکی دو سال پیش برای خرید  یک فیلمنامه خوب در سینمای ایران مبلغی حدود 25 الی 30 میلیون تومان به فیلمنامه نویسان پرداخت شده است 

 لذا دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر بندرعباس رشته فیلمنامه نویس را در مقطع کاردانی دایر کرده است و برای ترم بهمن ماه 1392 دانشجو می پذیرد . بدون آزمون ورودی .


پی نوشت: لطفا در تبلیغ این رشته نو پا ولی مهم دانشگاهی در بندرعباس کوشا باشید .



پرسه

در جلد اول مجموعه پرسه در حوالی داستان امروز که به کوشش حسین سناپور منتشر شده است یک داستان با عنوان" سوخت چیزایی که بال می‌گیرن می‌رن هوا" نوشته عقیل دادی زاده نویسنده هرمزگانی منتشر شده است .

خواندنش خالی از لطف نیست .

پی نوشت :تبریک به عقیل دادی‌زاده

یک فیلم از هرمزگان در هفتمین جشنواره سینما حقیقت

فیلم مستند" چله" ساخته محمود شاکری از بندرعباس به هفتمین جشنواره بین المللی فیلمهای مستند سینما حقیقت راه یافت . محمود شاکری از کارگردانان و تهیه کنندگان صداو سیما مرکز خلیج فارس می باشد که پیش ازین دو سریال بفرما شیرینی و از همین خاک را در کارنامه کاری دارد


لینک منبع خبر



پی نوشت : این فیلم در بخش بین الملل جشنواره حضور دارد

تبریک به آقای شاکری و همکارانشان

جدول نمایش فیلمهای سی امین جشنواره فیلم کوتاه تهران در بندرعباس

جدول نمایش فیلمهای سی امین جشنواره فیلم کوتاه تهران در بندرعباس

نمایش فیلمهای از روز 18 آبان آغاز و تا 20 آبان ادامه خواهد داشت

زمان شروع فیلمهای در صبح ساعت 9 تا 14:30

و در عصر از ساعت 16 تا 22 خواهد بود 

و در مجموع 18 سانس برگزار خواهد شد 

انجمن سینمای جوان بندرعباس برگزار می کند

انجمن سینمای جوانان بندرعباس برگزار می کند

نمایش آثار سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران 

18 الی 20 آبان ماه 92

فرهنگسرای طوبی /سالن فرهنگ

ورود برای تمامی علاقه مندان آزاد و رایگان است



الحاق فارس به خلیج فارس ابلاغ شد!!!

منبع خبر +

شیراز – خبرگزاری مهر: نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: الحاق استان فارس به خلیج فارس ابلاغ و در حال طی کردن مراحل قانونی است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قادری پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تذکرات لازم به برخی از نمایندگان و ائمه جمعه استان هرمزگان در خصوص اعتراض به مصوبه دولت داده شده، تاکید کرد: بحث اتصال استان فارس به خلیج فارس کاری قانونی و انجام شده است.

وی تصریح کرد: این اتصال هیچگونه مشکل قانونی ندارد و در حال حاضر نیز مراحل رسمی خود را طی می کند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حد فعالیت نمایندگان مجلس مشخص است، یادآور شد: در بخش تقسیمات کشوری بیش از اندازه اعتراض کردن جایز نیست.

نمایندگان فارس مدیران نالایق را تایید نمی کنند

قادری در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص وضعیت انتخاب مدیران کل استان فارس، گفت: طی دیداری که با استاندار فارس داشته ایم نقطه نظرات مختلف را بیان کردیم که خوشبختانه استاندار فهیم فارس در این خصوص توجه مناسبی دارد.

وی یادآور شد: در بحث انتخاب مدیران باید به شاخص های مدیریتی و فعالیت آنها توجه شود نه اینکه به واسطه تغییر دولت تمامی مدیران را تعویض کرد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان استان فارس به هیچ عنوان مدیران نالایق را برای حضور در ادارات کل تایید نمی کنند.

قادری تاکید کرد: هیچکس نمی تواند بگوید که نمایندگان و ائمه جماعات در انتخاب مدیران جایگاهی ندارند زیرا نظر آنها نیز در تایید مدیران شرط است.

وی تصریح کرد: همراه بودن با تفکرات دولت جدید برای تصدی مدیریت کافی نیست بلکه باید کار آمدی و تجربه نیز مد نظر قرار داشته باشد.

فارس تقسیم نمی شود

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص برخی از فعالیت ها برای جدا شدن بخش جنوبی استان فارس، گفت: ما مخالف توسعه و پیشرفت نقاط مختلف استان فارس نیستیم اما با اتصال فارس به خلیج فارس بحث تقسیم شدن استان از این منطقه غیر ممکن است.

قادری تاکید کرد: هر منطقه که فکر می کند که می تواند خود را جدا کند و این حرکت برای پیشرفت مردم آنها مناسب است ما مخالفتی نداریم اما این حرکت در منطقه جنوبی استان فارس غیر ممکن است.


طاهری:
نمایندگان استان فارس هفته آینده با رئیس جمهور دیدار خواهند داشت
شیراز – خبرگزاری مهر: رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: نمایندگان استان فارس هفته آینده با رئیس جمهور دیدار خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، الیاس طاهری ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر دیدار مجمع نمایندگان استان فارس با رئیس جمهور تاکید کرد: در این دیدار مباحث مختلفی را برای بیان کردن مد نظر قرار داده ایم که از جمله آنها بحث اشتغال و توسعه استان فارس است.

وی تصریح کرد: تخصیص اعتبارات به استان فارس نیز از دیگر مواردی است که قصد مطرح کردن آن را داریم زیرا زمانی که استان فارس 12 درصد از کل محصولات کشاورزی کشور را تامین می کند باید در همین اندازه نیز اعتبارات بخش کشاورزی داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه تخصیص اعتبارات استان فارس متناسب با ظرفیت های آن نیست، گفت: در بخش گردشگری، تاریخی، مذهبی، درمانی، فرهنگی و.... استان فارس دارای ظرفیت بسیار بالایی است که متاسفانه در زمان تخصیص اعتبارات کمتر به آن توجه می‌شود.

اتصال استان به دریا، توسعه فارس را به همراه خواهد داشت

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اتصال استان فارس به خلیج فارس به طور حتم موجب توسعه استان می شود، گفت: این کار با مصوبه دولت انجام شد و جای هیچگونه اعتراضی باقی نگذاشته است.

وی تاکید کرد: توسعه صادرات استان فارس با اتصال به دریا ممکن است و افزایش خواهد داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس تصریح کرد: به طور حتم بخش هایی که به استان فارس الحاق می‌شوند شاهد توسعه و پیشرفت خود خواهند بود. منبع خبر +

تحریم در مقابل توهین

اینجانب دیدن فیلم مستند زارهای ابرام به کارگردانی آقای حامد ذوالفقاری را به دلیل اینکه کارگردان این فیلم اهل استان فارس می باشد و در جریانات اخیر از سوی مردم فارس به مردم هرمزگان توهین هایی صورت گرفته است  دیدن این فیلم مستند را تحریم می کنم . و ترجیح می دهم به جای حمایت از یک فیلمساز استان فارسی از یک هنرمند هرمزگانی حمایت کنم  آنهم با بلیط سه هزار تومان !!  حتی با وجود اینکه فیلم درباره یکی از بزرگترین  اسطوره های فرهنگ این استان یعنی منصفی باشد

البته ناگفته نماند بنده با شخص آقای ذوالفقاری هیچگونه مشکل شخصی ندارم  کما اینکه ایشان حداقل می توانست در محیطهای مجازی که در اختیار دارند از مردم هرمزگان حمایت می کردند بعد فیلمشان را بابلیط سه هزار تومان برای مردم هرمزگان می فروختند ! ..


سحنان آیت الله نعیم آبادی در نماز جمعه سوم آبان 92

سحنان آیت الله نعیم آبادی در نماز جمعه سوم آبان 92 در مخالفت با جداسازی گاوبندی از استان هرمزگان لینک دریافت فایل صوتی


همچنین از این  لینک می توانید سخنان منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس را در مجلس  در مخالفت با جداسازی بخشهایی از گاوبندی بشنوید