گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

اوزال در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران

فیلم مستند اوزال ساخته مسعود میرزایی تنها نماینده هرمزگان در سی یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران است . تبریک به مسعود عزیز .لینک خبر



در ادامه آمار  فیلمهای ارسال شده به این جشنواره توجه کنید . مقایسه بین آثار تولید شده استان های مختلف می تواند درس آموز باشد .

لینک خبر از سینما فیروزه




سینما فیروزه – بخش مسابقه ملی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با استقبال خوبی از سوی فیلمسازان رو به رو شد.

یک هزار و ۷۷۷ عنوان فیلم از فیلمسازان سراسر کشور متقاضی حضور در این رویداد هستند.
بر پایه این گزارش با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، ۹۷۹ عنوان اثر داستانی کوتاه، ۴۳۱ اثر مستند، ۲۱۸ اثر تجربی و ۱۴۹ پویانمایی متقاضی حضور در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران هستند.

استقبال فیلمسازان از این دوره جشنواره نسبت به سال های اخیر بی سابقه است و با توجه به تعدد آثار رسیده، جشنواره بین المللی فیلم کوتاه در آغاز دهه چهارم برگزاری خود، شاهد رقابت گرمی بین فیلمسازان خواهد بود.

این آثار که  اغلب از تولیدات سال اخیر انجمن سینمای جوانان ایران هستند، نشان می‌دهد که دفاتر این انجمن در شهرستان ها به چرخه تولید بازگشته اند و تمامی استان های کشور در این دوره از جشنواره فیلم دارند و  با توجه به این مساله، امسال شاهد جشنواره ای متنوع خواهیم بود که جغرافیا ، آداب و رسوم و …. مردم ایران را به تصویر خواهد کشید.
بر پایه این گزارش ۳۱ استان کشور از تهران تا شمال و جنوب و شرق و غرب ایران زمین در جشنواره سی و یک فیلم کوتاه تهران حضور خواهند داشت.

فهرست فیلم‌های متقاضی استان‌ها برای حضور در جشنواره عبارتند از:
خراسان جنوبی با ۴ فیلم، خراسان شمالی با ۴ فیلم، آذربایجان غربی با ۶ فیلم، کهکیلویه وبویراحمد با ۶ فیلم، هرمزگان با ۸ فیلم، ایلام با ۱۰ فیلم ، چهار محال و بختیاری  با ۱۳ فیلم، قزوین با ۱۸ فیلم، سیستان و بلوچستان با ۱۹ فیلم ، سمنان با ۲۰ فیلم، کرمانشاه با ۲۰ فیلم، کرمان با ۲۱ فیلم، مرکزی با ۲۳ فیلم ، بوشهر با ۲۶ فیلم ، قم با ۲۸ فیلم، زنجان با ۳۰ فیلم، یزد با ۳۱ فیلم ، آذربایجان شرقی با ۳۲ فیلم، مازندران با ۴۱ فیلم، گلستان با ۴۲ فیلم، اردبیل با ۴۳ فیلم، کردستان با ۴۹ فیلم، لرستان با ۵۷ فیلم، خوزستان با ۵۹ فیلم، همدان با ۶۳ فیلم، البرز با ۶۶ فیلم، فارس با ۶۶ فیلم، گیلان با ۶۹ فیلم، خراسان رضوی با ۱۰۹ فیلم، اصفهان با ۱۳۲ فیلم و تهران با ۶۵۶ فیلم.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از ۲۲ تا ۲۷ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
ادریس پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:11

خبری از پخش جشنواره در بندرعباس هم هست؟؟

در جریان نیستم ادریس جان باید از دفتر سینمای جوان سوال کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد