گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

هشت سین

 

 

سین اول – سلام " سلامتی و نشاط که نشاط زکا ت زندگیست .

سین دوم – سال 87 به تایید همه دوستان سال پر فراز و نشیب و هیاهو و جنجال و اعصاب خوردی و دلخوری و جا خالی دادن و پشت هم دیگه رو خالی کردن و دوستی و آشنایی با آدمهای جدید و کلی تجربه و در مجموع سال سرنوشت سازی بود همراه با عشق.

سین سوم – سال سفر فرنگ که نرفتیم  یعنی نذاشتند که بریم . ولی تا همون جایی که رفتیم دوستان بسیار خوبی پیدا کردیم و کلی تو کوپه قطار زدیم و رقصیدیم (تصور کن تو کوپه من باشم – ممد سایبانی باشه – حسن بردال – احمد کارگران – ابرام پشتکوهی  اینا هم باشن وای که حسن بردال در آن کوپه تاریک چه کرد با ما !

سین چهارم – سال سن تئاتر بود یعنی اینکه سن تئاتر به ناگاه پذیرای تعداد زیادی آدم معترض به وضعیت تئاتر استان  بود . که فی نفسه در ابتدا حرکت خوبی بود و من هنوز اعتقاد دارم که فقط یک اعتراض صنفی بود مثل اعتراض صنف تاکسیرانها و نه چیز دیگر که متاسفانه دو ستان موضوع راجور دیگر جلوه دادند بخصوص با راه اندازی آن دو و بلاگ کذایی؛ همه چیز رو به گند کشیدند و  این واقعه هنر استان را به قبل وبعد از خودش تقسیم خواهد کرد .

سین پنجم – سال سانسور سال توقیف سال رد صلاحیت سال ضد ارزش سال حال گیری سا ل تلافی سال عقده سال جنگ سال رضا کمالی سال جنگ در همسایگی .

سین ششم – سالی بود که بلاخره منو دانشگاه همد یگه رو طلاق دادیم.( برو دیگه دوست ندارم ). و برای من چه تلخ تمام شد .

سین هفتم – سالی که خاتمی آمد سالی که خاتمی رفت .

می گویند همان ظریف صدا صاف کرده اهوم گفته دوباره اهوم گفته و یکبار دیگه اهوم  گفته و گفتند این اهوم ها برای چیست ؟ جواب داده دوست دارم اهوم کنم شما مشکلی داری . به ظریف گفته اند نکند این اهوم ها به آن جلسه 88 نفره ارتباطی دارد؟ ظریف گفته هیچم اینطور نیست چرا برای آدم حرف در میارین.  اهوم .

سین هشتم – سال سی سی یو سینما بود . درباره این وبلاگ و ارتباطش با بنده توضیحاتی لازم است . همینجا و با صدای رسا وروشن اعلام می کنم ارتباط من با این وبلاگ فقط در حد دو جلسه ای بود که  تو کافه دور هم نشستیم و درباره سینما حرف زدیم و قرارشد همون صحبتها تو وبلاگ منتشر بشه فقط همین نه بیشتر و نه کمتر و هیچ ارتباطی بین من و انتخاب ترین و برترین وجود ندارد  عکسهایی  رو هم که  اون بالا توی لو گو می بینید تزئینی است و برای خالی نبودن عریضه یعنی این وبلاگ یگ وبلاگ گروهی نیست بلکه مربوط به یک نفر  آنهم مرتضی نیک نهاد است . اینها را گفتم چون همه جا از ما در باره انتخاب بهترین و برترین سوال می کنند و مرتضی هم توضیح در ست و درمونی نمی داد .

اساسا من با انتخاب ترین و بهترین در عرصه فرهنگ و هنر مخالفم چون فکر می کنم اینجا گود زور خونه یا لیگ برتر نیست که ما بخوایم بهترین و برترین رو انتخاب کنیم این اینجا عرصه ایثار و مایه گذاشتن از جان است و همه به اندازه خودشان دارند تلاش می کنند و گوشه ای از کار را گرفته اند و خون دل می خورند .

پ . ن .اما سال 88 برای ایران سال سرنوشت سازیست امیدوارم انتخاب درستی داشته باشیم

امیدوارم تعطیلات خوش بگذره ما که داریم حال می کنیم . 

 

عکس از ایمان

نظرات 19 + ارسال نظر
H.salimpoor شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 16:44 http://apocalypse-now.blogsky.com

سالی داشته باشی سر شار از آنچه


می خواستی یا که می خواهی یا خواهی خواست

سلام آقای دکتر تشکر از شما

من شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 19:50 http://mymadhouse.blogsky.com

۱. به قول دوستان "بی سلام هم عزیزی!"
2. هر سال همینه
3. سین سومتو بخورم! این "من" یعنی ایمان یا احسان؟! حسن بردال چه کردی با برادران رضایی؟
4. هیچ نظری ندارم. کلا ماها موجودات جوگیری هستیم.
5. مثال سالهای قبل و مطمئنا سالهای بعد
6. اوممم یعنی میشه دانشگاه هرمزگان هم یه روزی منو طلاق بده؟! تفاهمی
7. من از اولشم گفتم این خاتمی کاندیدبشو نیست. فقط هرچی فکر میکنم یادم نیست با کی شرط بسته بودم و سر چی شرط بسته بودم. طرف صداشم درنمیاره. ولی مطمئنم شرط بسته بودم!
8. قطع و وصل میشه
بلندتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
پ.ن: هر لحظه ای که نفس می کشیم سرنوشت سازه. محدودش نکنید به 87 و 88

چقدر تو حاضر جوابی
مرسی

من یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 http://mymadhouse.blogsky.com

ای بابا چه فایده؟!

حسین رزده یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:51

سلام خیلی جالبه


سالت خوش خوش خوش

یه سری هد ما هم بدو

مرسی حسین جان انشالا سال خوبی اتبشت

فائزه محسنی یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:16 http://faezemohseni.blogsky.com

سلام
بسیار زیبا.موفق باشید و سال خوبی داشته باشید.

سلام بر بانوی هنرمند جامع الاطراف

بنگری یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:25

بهترین ها را برای احسان آرزومندم..ایامت بهاری بهاری باشه ...

تشکر بنگری عزیز موفق باشی

حسن بردال یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 17:58 http://loor.blogsky.com

حاجی جان ، امیدوارم امسال سال خاشی اتبشت. به قول خودت سالی به دور از عقده و کینه.
همیشه سالم و شاد بشی.

صابر سالاری یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 19:14 http://hormozpic.blogfa.com

سلام.....
سال خوبی داشته باشی.......

اپی دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 http://api-nowrozi.blogsky.com

در ین چند روز عکس ماهی زیاد دیده ام اما این عکس از جنس دیگری ست...
عکس خوبی ست.

لطف دارین

روح اله بلوچی دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 http://www.parparook.blogsky.com

حاجی خیلی دلت پر خونه
من ارزو کردم پر خون و انرژی باشی نه که دلت پر خون شه
خدا چی کارش کنه این بردال و ببین با پسر مردم چی کرده....
بابا استادو رو نمایی کنین....

اگه به استاد گرو گان شو گفتن

هابیل دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 http://habil-art.blogsky.com

سال نو مبارک

سلا نو شما هم مبارک

من دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:53

ببر خوبه یا بد؟!

ببر رابطه ش با سگ خوبه

من دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:22

اون وقت سال سگ میشه کی؟

کم کم ملت فکر می کنن مال رمالی فالگیری چیزی هستیم برای اطلاعات بیشتر به روح بلوچی مراجعه شود ما هم از ایشون یاد گرفتیم

صغری لکزایی فر سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:42

جواب سلام واجبه،علیکم سلام
سین هشتم رو کار خوبی کردی نوشتی.صدات هم رسا بود مرسی.خوش باشی.

زنی درمیان جمع چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 00:11 http://amineshrf.blogspot.com

سلام سال نو بر شما مبارک باشه. امیدوارم سالی پربار در پیش داشته باشین.

مرسی همچنین برای شما

بهشب چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 http://www.behshab.blogsky.com/

واقعا من تا حالا نظر دادم
یعنی من نگفتم عید مبارک؟

ما مخلصیم

H.salimpoor چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:53 http://apocalypse-now.blogsky.com

سلام برات e mail کردم

مرسی آقای دکتر دریافت شد

نهنگ جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 15:13

سلام چیز جدیدت مبارک.
خوشحال باشی...

مرسی چیز تو هم مبارک
کم پیدایی؟

ماه پری سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 http://1mahe.blogfa.com

سلام ایمان نمی دونستم وبلاگ داری ... راستی درست تموم شد یا باز هم باید با کمالی کل کل کنی ؟ اگه تموم شده که دلمون خیلی واست تنگ می شه . امیدوارم هر جا هستی سلامت و خوشحال باشی و هر چی از خدا می خوای بهت بده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد