گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

گوج گنو

برداشتهای احسان و ایمان رضائی

جشنواره فیلم فجر در 12 استان کشور

زنده نام مدیر استان های جشنواره خبر داد:تاکنون 12 استان از برگزاری همزمانی جشنواره فیلم فجر استقبال کردند

تاکنون 12 استان از برگزاری همزمانی جشنواره فیلم فجر استقبال کردند و در همین راستا، به زودی هیاتی برای ارزیابی و انجام توافقات نهایی به استانهای متقاضی می رود. به گزارش روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر محمود زنده نام، مدیر امور استان های جشنواره با اشاره به این موضوع که بیش از دوازده استان تاکنون از برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کرده اند، گفت: از همین فرصت استفاده می کنم و از استانداران، نمایندگان مجلس و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها تشکر می کنم و از استقبالی که درخصوص برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان ها کرده اند سپاسگزارم و امیدوارم بتوانیم با همکاری یکدیگر قدمی هرچند کوچک در جهت مردمی کردن فرهنگ برداریم. »

وی همچنین اضافه کرد: امسال جشنواره فیلم فجر از ویژگی خاصی برخوردار است و آن پیوند جشن های مردمی دهه فجر و جشن سی سالگی جشنواره فیلم فجر است. این همان شور و شوقی است که مردم، در این مقطع زمانی به آن نیازمندند و هنرمندان نیز بهتر است با مردم که همانا مخاطبین آثار آنها هستند، مثل همیشه همراه باشند.
زنده نام اظهار امیدواری کرد هنرمندان سینما فارغ از ملاحظات همراه مردم  و جشن های مردم باشند و مراقبت کنند که از جشن های مردمی فجر و جشنواره فیلم فجر در سی سالگی اش عقب نمانند.

وی افزود: بزودی توافقات نهایی برای برگزاری همزمانی با چند استان صورت می گیرد و این روند طی روزهای آتی ادامه می یابد.

منبع خبر

نظرات 1 + ارسال نظر
ادریس چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:33

کاش نام استان ها رو هم اعلام میکردن...

بزودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد